Reklamacija i povrati

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od preuzimanja), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili uređaj i iskoristili vaše pravo da ga zamjenimo sa drugim (ispravnim) uređajem. U ovom slučaju imate pravo da zatražite povrat novca, ili da uređaj zamjenite za drugi model. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojim je proizvod bio originalno isporučen.
U slučaju da je pošiljka/ambalaža oštećena nemojte preuzimati uređaj, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da uređaj se vrati prodavcu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novi uređaj.

PISANI PRIGOVOR
Obratite nam se sa povjerenjem ako ste nezadovoljni proizvodom koji ste kupili u našoj internet prodavnici. Na vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora. U pisanom prigovoru molimo Vas da napišete Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

PISANI PRIGOVOR MOŽETE POSLATI NA:
Lilium d.o.o.
Generala Mehmeda Alagića 6
71000 Sarajevo

ili poslati putem e-maila: info@brandshop.ba